سئو و دیجیتال مارکتینگ

۴ راهبردهای پیروزی برای نوشتن محتوا که افراد دیگر به آن پیوند می زنند

برخلاف اکثر اشکال بازاریابی ، که معمولاً یک هدف واحد دارند ، کمپین های بازاریابی محتوا می توانند اهداف مختلفی داشته باشند.

بازاریابی محتوا

آنها می توانند به سمت تولید سرب و جذب مشتری جدید ، ایجاد پوشش در روزنامه ها و در وب سایت های برتر و یا حتی تأسیس خود یا برند شما – به عنوان رهبر در رده خود هدایت شوند.

یکی از مهمترین اهداف بازاریابی بازاریابی محتوا ایجاد لینک است. با ایجاد مطالب جالب ، آموزشی ، مفید ، جالب یا قابل توجه ، می توانید پیوندهایی از دیگر نویسندگان و سازندگان محتوا که تأثیر مثبتی در سئوی SEO شما دارند ، جذب کنید.

علیرغم گمانه زنی ها ، Google به اندازه پیوندها اهمیتی نمی دهد ، پیوندها هنوز هم مهمترین عامل برای الگوریتم جستجوی گوگل هستند. پیوندهای بیشتر از کیفیت بالا و وب سایتهای محبوب همچنان موثرترین روش برای بهبود دید شما در جستجوی گوگل است.

کارشناسان SEO مانند نیل پاتل و برایان دین هر دو موافق هستند که بازاریابی محتوا یکی از بهترین راهها برای به دست آوردن لینک های واقعی و کلاه سفید است که باعث بهبود رتبه می شود. محتوای عالی ، همراه با بازاریابی مؤثر ، می تواند برای شما لینکهای بسیار قدرتمندی ایجاد کند که SEO شما را بیش از حد کند.

فقط یک مشکل وجود دارد: در سال ۲۰۱۶ ، تقریباً هر مشاغل بازاریابی محتوا را انجام می دهند. دوران نوشتن یک پست وبلاگ کوتاه و ساده و ارسال آن به وبلاگ نویسان در ازای لینک یا دو ، به پایان رسیده است – برای زنده ماندن با بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۶ ، شما باید کاری متفاوت انجام دهید.

اگر می خواهید در مورد مزایای بازاریابی محتوا اطلاعات بیشتری کسب کنید ، و اینکه چگونه می تواند سئو شما را به شکلی گسترده افزایش دهد ، آگاهی از برند را بسازد و فروش بیشتری را به دنبال داشته باشد ، اینجا را کلیک کنید تا جزئیات دیپلم حرفه ای ما در جستجوی بازاریابی را بررسی کنید.

به عبارت ساده ، شما باید محتوایی را ایجاد کنید که افراد دیگر می خواهند به آن پیوند دهند.

خوشبختانه ، ایستادن در آن دشوار نیست به نظر می رسد. در حقیقت ، ایجاد محتوا که بطور طبیعی پیوندهای با کیفیت بالا را به خود جلب می کند ، بسیار چالش برانگیزتر از آنچه ظاهر می شود. تمام آنچه که طول می کشد کمی تفکر خلاق و رویکرد صحیح برای تحقیق ، ایجاد محتوا و تبلیغ است.

در زیر ، چهار استراتژی برنده را ذکر کرده ایم که می توانید از آنها برای نوشتن (یا ایجاد ، در صورت ایجاد صوتی ، تصویری و تصویری) مطالبی استفاده کنید که سایر وبلاگ نویسان ، روزنامه نگاران و نویسندگان نمی توانند به آنها کمک کنند اما می خواهند به آن پیوند بزنند!

اگر در تلاش برای ایجاد پیوندهای طبیعی به وب سایت خود هستید ، یک یا دو ، سه تا از هر چهار مورد از آنها را امتحان کنید و تماشای کنید زیرا نمایه پیوند شما با گذشت زمان گسترش و متنوع می شود.

در رده خود بهترین باشید

به همان اندازه که ممکن است دوست نداشته باشیم آن را بپذیریم ، اکثر ما کاربران وب کمی کم عمق هستیم.

با توجه به انتخاب بین “۸ ناز توله سگ توله سگ GIF” و “۲۱ GIF کوتاه توله سگ شما همیشه دیده می شود” ، اکثر مردم دوم را انتخاب می کنند. این طولانی تر است ، حاوی مطالب بیشتری است و حتی عنوانی جذاب تر از گزینه اول دارد.

هنگامی که افراد به جستجوی کلمات کلیدی دارای لیست می پردازند “راه های آموزش سگ خود” ، پس از آن تمایل دارند طولانی ترین و دقیق ترین نمونه ها را کلیک کنند این امر به این دلیل است که نتایج جستجوی جامع و جلب توجه ، بالاترین CTR را کسب می کنند ، حتی اگر در SERP های گوگل رتبه اول را نداشته باشند.

یکی از موثرترین راههای ایجاد پیوند ، ایجاد محتوا است که بزرگترین ، بهترین و معتبرترین در گروه خود است.

اگر رقبای شما دارای پست های وبلاگ با عنوان “۱۰ نکته برای تمیز کردن فرش شما” و “۷ آسان ترین راه برای تمیز کردن فرش” هستند که رتبه خوبی دارند و لینک ها را جذب می کنند ، با ذکر راههای بیشتر برای رسیدن به همان هدف ، مطالب معتبرتری را ایجاد کنید. .

به این روش Skyscraper Technique گفته می شود. ایده این است که محتواهایی بسازیم که شبیه به بلندترین ساختمان در افق شهر – برج ای که همه متوجه آن خواهند شد.

این یک قیاس است که کار می کند. بسیاری از مردم می دانند بلندترین ساختمان جهان برج خلیفه در دبی است. کمتر کسی نام دومین ساختمان جهان – برج شانگهای را می داند.

تصور کنید که شما یک بلاگر حیوان خانگی هستید که به دنبال منابع عالی برای اضافه کردن به جمع بندی هفتگی خود هستید. برای یافتن محتوای مرتبط با مخاطبان خود ، “بهترین رفتارهای سگ” را در گوگل جستجو می کنید و نتایج زیر را مشاهده می کنید:

     

  • “۲۱ بهترین سگ برای اینکه حیوان خانگی تان عالی شود”
  •  

  • “۵ رفتار سگ مورد علاقه ما”
  •  

  • “۱۰ سگ بزرگ با عشق به حیوان خانگی شما دوست خواهد داشت”

ساخت بلندترین آسمان خراش فقط مربوط به داشتن بیشترین تعداد نیستعنوان شما. همچنین می تواند به معنای ایجاد محتوا مفیدتر از گزینه های موجود یا تبدیل یک پست وبلاگ پیچیده و سنگین به یک اینفوگرافیک جذاب و جذاب باشد.

در یک بازار شلوغ و دسترسی آزاد ، افراد به طور طبیعی به سمت بهترین ها حرکت می کنند. در حالی که رقبای شما برای دستیابی به موفقیت تلاش می کنند ، بهترین محتوای را در گروه خود ایجاد کنید و بعد از پیوند پیوند کسب کنید.

یک فرآیند پیچیده را ساده کنید

روند فعلی در بازاریابی محتوا به سمت محتوای طولانی تر و دقیق تر است. به دلیل اطلاعاتی که نشان می دهد محتوای طولانی تر از محتوای کوتاه تر رتبه بندی شده است ، بسیاری از بازاریابان محتوا قصد دارند طولانی ترین و دقیق ترین مطالب را در صنعت خود بنویسند.

این اغلب چیز خوبی است. راهنمای یک پروژه الکترونیکی DIY یا یک فرایند تجاری نیاز به جزئیات زیادی دارد ، بنابراین محتوای طولانی متناسب با آن است. اما این همچنین محتوای عظیمی را ایجاد کرده است که فقط برای مخاطبان هدفش بسیار دقیق ، طولانی و فشرده است.

تعداد بسیار کمی از افراد در یک راهنمای ۵۰۰۰ کلمه ای برای پخت کیک ها ، ارزش خود را پیدا می کنند. حتی کمتر از ۱۰،۰۰۰ راهنمای کلمه برای تغییر یک تایر مسطح ، می توانند ارزش پیدا کنند. وقتی افراد به دنبال یک سؤال آسان و ساده می گردند ، همیشه پیدا نمی شوند که یک راهنمای نهایی را پیدا کنند.

این فرصتی را ایجاد می کند. اگر صنعت شما با راهنماهایی که بی نیاز طولانی و مفصل هستند پر شده است ، می توانید با خلق مطالب کوتاه ، ساده و نکته ای توجه را جلب کنید.

eHow یک مثال عالی از این استراتژی در عمل است. محتوای آن کوتاه ، متمرکز و سنگین است نه بر روی متن بلکه در تصاویر و محتوای ویدئویی مفید. محتوا به گونه ای طراحی شده است که نقطه خود را با سرعت و کارآمد و بدون هیچ گونه کرک و جزئیات غیر ضروری ارائه کند.

به دلیل محتوای ساده و مفید ، eHow یکی از محبوب ترین وب سایت های جهان است که دارای رتبه الکسا ۶۰۳ در ایالات متحده و تقریبا ۱۰ میلیون Backlink است:

Backlink

به نظر می رسد این روش با تکنیک آسمان خراش مغایرت دارد ، اما در واقع با هدف دیگری طراحی شده است:

     

  • اگر صنعت شما پر از مطالب کوتاه است که به درستی به سؤالات افراد پاسخ نمی دهد ، بهترین و دقیق ترین مطالبی را که می توانید بسازید.
  •  

  • اگر صنعت شما پر از مطالب طولانی و کاملاً مفصل است ، منابعی را تهیه کنید که هرکسی بتواند در عرض چند دقیقه به آن دسترسی پیدا کند.

همه چیز در مورد ایستادگی است. گاهی اوقات بهترین راه برای ایستادگی ، ارسال یک مطلب مفید و مفید است که به هر سؤالی پاسخ می دهد. در موارد دیگر: