سئو و دیجیتال مارکتینگ

۵- راه های استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی

نمی توانید از تبلیغات فرار کنید. بیشتر ما هر روز در معرض صدها تبلیغ در رسانه های اجتماعی و وب سایت ها قرار می گیریم.

محتوای تعاملی روشی بسیار مؤثر برای شکستن نویز و ارائه ارزش واقعی ، مشاوره و آموزش است در حالی که به کاربر اجازه می دهد تا مستقیماً با آن محتوا درگیر شود.

SnapApp ، یک بستر محتوای تعاملی ، محتوای تعاملی را به عنوان “… محتوا تعریف می کند که نیاز به مشارکت فعال شرکت کنندگان دارد – بیش از آنکه بخوانید یا تماشا کنید.” در ازای آن تعامل ، شرکت کنندگان نتایج واقعی و بیش از اندازه مربوط به آنها را به دست می آورند. ” هدف آن بازی با است. و به دلایل خوب محبوب است طبق بررسی تنظیمات برگزیده محتوا Demand Gen Report 2015 ، ۹۱٪ از خریداران محتوا را بصری و دارای عنصر تعامل ترجیح می دهند.

احتمالاً محتوای تعاملی را به نوعی مشاهده کرده اید. آزمونهای Buzzfeed یکی از محبوب ترین نمونه های این نوع محتوا است. با این وجود بسیاری از بازاریابان برای افزایش هدایت و تحقق اهداف بازاریابی خود همچنان با استفاده از محتوای تعاملی تلاش می کنند.

در اینجا پنج روش محتوا تعاملی می تواند به شما در دستیابی به اهداف خود در کل قیف بازاریابی کمک کند:

۱ A آگاهی از درایو

سطح آگاهی یا (قیف برتر) فواید زیادی دارد. محتوای آگاهی می تواند حول و حوش شرکت شما ایجاد کند ، نام شرکت شما را از آنجا خارج کند و حتی هنگامی که وقت کاربر برای خرید است ، یادآوری آن را به یاد ماندنی کند. محتوای تعاملی این کار را بسیار خوب انجام می دهد زیرا شما را از رقابت شما متمایز می کند.

در مرحله آگاهی ، آگاهی دادن به کاربران از بروز مشکل ، مهم است. اینفوگرافیک ها ، آزمونها و غیره می توانند به صورت بصری به کاربران نشان دهند که چگونه در بین همسالان خود قرار می گیرند. برای محتوای تعاملی ، محتوای آگاهی نیز در چیزهای بی اهمیت ، نظرسنجی / نظرسنجی و براکت های سبک ورزشی یافت می شود. این نوع محتوا به طور معمول ابزارهای با جنس سرب با عملکرد بالا محسوب نمی شوند ، اما به کاربران این امکان را می دهند تا در صورت مراجعه مجدد به آن ، برند شما را تشخیص دهند. به عنوان نمونه “مسابقه تاریخ نهایی” History.com را مشاهده کنید.

ورزش

۲ ٫ از محتوا تعاملی برای آموزش خریداران استفاده کنید

یکی از بهترین کاربردهای محتوای تعاملی محتوای آموزشی است که در مرحله در نظر گرفتن سفر خریدار قرار می گیرد. شرکت تحلیلگر Demand Metric گزارشی تحقیقاتی با عنوان “افزایش سفر خریدار” تهیه کرد که در مورد تأثیر استفاده از تعاملی در مقابل محتوای غیرفعال بررسی شده است.

۲۵ of از شرکت کنندگان گزارش دادند که به نوعی از محتوای تعاملی استفاده می کنند و دلیل اصلی انجام این کار ، آموزش مخاطبان آنها بود. ۹۳٪ از گروه تعاملی گزارش دادند که محتوای آنها در آموزش خریداران ، در مقابل ۷۰٪ برای گروه منفعل ، تا حدودی مؤثر یا بسیار مؤثر است. برای ارائه قدرت بیشتر به این بیانیه ، ۴۵٪ از بازاریابان گروه تعاملی اعلام کردند که محتوای آنها در آموزش خریداران “بسیار مؤثر” است – در مقابل ۶٪ در گروه منفعل. آنها همچنین افزایش سهام را گزارش دادند ، در حالی که ۳۸٪ از گروه تعاملی اظهار داشتند که محتوای آنها به طور مکرر یا خیلی مکرر به اشتراک گذاشته می شود ، در مقابل ۱۷٪ برای گروه غیرفعال. برای نمونه ای از یک ماشین حساب آموزشی موفق ، به EmailMarketingROI.com مراجعه کنید.

۳ ٫ به اهداف ژن سرب برسید

این یک ارزیابی ، یک ماشین حساب ، یک نظرسنجی یا یک قالب دیگر است ، باید تعیین کنید که کدام نوع از محتوای تعاملی بهترین راه حل برای کسب و کار شما برای دستیابی به اهداف نسل شما و حفظ C-مجموعه شما است. این ممکن است باعث آزمایشی و خطایی شود ، اما در اینجا برخی از مزایا و اشکالاتی که می توانید با هر نوع پیدا کنید وجود دارد.

راه حل

     

  • ارزیابی: ارزیابی ها (یا آزمونها) محبوب ترین نوع محتوای تعاملی است. آنها می توانند در هر دو تجارت B2B و B2C مورد استفاده قرار گیرند. ارزیابی ها برای مرحله اول چرخه خریدار (آگاهی) خوب کار می کنند ، اگرچه می توانند در قیف حرکت کنند. مانند همه محتوای تعاملی ، آزمونها به یک پلت فرم ابزار تعاملی یا برخی از توسعه وب های سفارشی نیاز دارند ، بنابراین آنها به طور کلی کمی سرمایه گذاری هستند – هرچند که به اندازه برخی از اشکال دیگر محتوای تعاملی نیست. هنگامی که به عنوان ابزاری از جنس سرب استفاده می شود ، ارزیابی ها به کاربر نیاز دارد تا اطلاعات شخصی خود را برای دریافت نتایج وارد کند

     

  • ماشین حساب : ماشین حساب ها به کاربران امکان می دهند گزینه های ورودی را برای ایجاد یک پاسخ عددی منحصر به فرد فراهم کنند. ماشین حساب ها به طور معمول به زمان بیشتری برای طراحی وبا توجه به این واقعیت که ذینفعان مشاغل باید در مورد نتایج ارائه شده توافق کنند و محاسبات عقب باید قبل از راه اندازی کامل شوند ، ایجاد کنید. با این حال ، ماشین حساب ها همچنین می توانند بهترین شکل محتوای تعاملی برای جذب سرب باشند زیرا آنها معمولاً اطلاعات عددی ارزشمندی را ارائه می دهند که به کاربر کمک می کند تصمیمات خرید را انتخاب کند.
  • توافق

     

  • کتابهای الکترونیکی تعاملی / Whitepapers: علی رغم این که اکنون مدتی است که در این مکان حضور داشته اید ، whitepapers و کتابهای الکترونیکی هنوز هم برای بسیاری از شرکتها ابزار موفقیت آمیز در جنس سرب هستند. اضافه کردن تعامل ، یکنواخت بودن این محتوای طولانی را شکسته و به کاربران این امکان را می دهد تا از طرق مختلف با آن درگیر شوند. Lead-Gen به همان روشی عمل می کند که می تواند برای یک کتاب الکترونیکی سنتی یا whitepaper (یک صفحه فرود با یک فرم دروازه دار) انجام شود ، یا بازاریابان ممکن است تصمیم بگیرند که به طور مستقیم در PDF را تعبیه کنند ، با این گزینه که می توانند آن را ادامه دهند “ادامه خواندن “یون تعاملی با برگه های سفید تعاملی خود کار بزرگی انجام می دهد.

۴ G شکاف های موجود در کمپین های بازاریابی محتوا خود را پر کنید

بازاریابی محتوا

ما در مورد برخی از راه های دستیابی به راهنمای خرید و آموزش خریداران با محتوای تعاملی صحبت کردیم ، اما لازم نیست که هر قطعه یک تجربه مستقل باشد. محتوای تعاملی می تواند در هر بخشی از چشم انداز بازاریابی شما جای بگیرد. در اینجا چند مثال آورده شده است:

     

  • رسانه پرداخت شده : CTA های تعاملی اغلب با کلیک بالاتر از نرخ CTA و تبدیل به CTA های ساکن منجر می شوند زیرا به کاربر الهام می دهند تا مشارکت کند
  •  

  • رویدادها : روشهای زیادی وجود دارد که می توانید محتوای تعاملی را در رویدادها ادغام کنید. می توانید آزمونهای تعاملی را برای جمع آوری اطلاعات مخاطب برای هدایتها در طول رویداد یا ارسال نظرسنجی های قبل از رویداد بفرستید تا به بازدید کنندگان طعم آنچه را که می خواهید ارائه دهید به محض رسیدن برسد. با اطلاعاتی که از ورودی های تعاملی آنها جمع آوری می کنید ، حتی می توانید محتوا را به طور خاص برای آنها شخصی کنید
  •  

  • وبلاگ : آزمونها را با فرم سرب به طور مستقیم در وبلاگ خود وارد کنید تا اطلاعات مربوط به آنچه در غیر این صورت بدون حاشیه بوده ، محتوای آگاهی را جمع کنید.
     
  • رسانه های اجتماعی : رسانه های اجتماعی یکی از بهترین واسطه ها برای محتوای تعاملی است زیرا کاربران با اشتراک ، دوست داشتن و تعامل با محتوای دیگران در اولویت قرار دارند. ارتقاء محتوای تعاملی شما در امر اجتماعی ضروری است
     
  • نامه الکترونیکی: محتوای بصری و تعاملی ایمیل هنوز کاملاً جدید است ، بنابراین شرکتهایی که از آن استفاده می کنند می توانند به راحتی از رقابت خارج شوند و به نرخ کلیک بهتری دست یابند.

۵ Conn ارتباطات با مشتریان موجود را عمیق تر کنید

هر شرکتی نیاز به جذب مشتری دارد و برای انجام آن به یک استراتژی عالی تولید سرب نیاز دارند. با این حال ، بسیاری از شرکت ها اشتباه فقط را اشتباه می گیرند که وقتی بزرگترین پتانسیل رشد آنها در واقع با مصرف کنندگان فعلی آنهاست ، به دنبال مشتریان جدید باشند. یک پایه محکم برای تجارت مکرر و ارجاع از این افراد ، کلید موفقیت بزرگ در بازاریابی است.

بنابراین چگونه شما مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید؟ انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که برای انرژی بخشیدن به کاربران فعلی شما از جمله خبرنامه های مشتری ، رویدادها و انجمن ها کار می کند. اما همچنین روشهایی وجود دارد که می توانید آنچه را که معمولاً می توان از آن به عنوان “چشم انداز” در چرخه مشتری استفاده کرد ، ادغام کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک نظرسنجی تعاملی ایجاد کنید تا از مشتریان فعلی خود سؤال کنید که چطور انجام می دهند و نشان می دهند که پاسخ های آنها با سایر پاسخ دهندگان چگونه جمع می شود. یا می توانید در روز تولدشان یک تعجب مجازی برای آنها بفرستید یا پیشنهادات تعاملی یا به روزرسانی هایی را ارائه دهید که مطمئناً چشم آنها را جلب خواهد کرد. در هر صورت ، محتوای تعاملی راهی مناسب برای برقراری ارتباط ، ایجاد اعتماد و وفاداری و درگیر کردن آنها با برند شماست.

محتوای تعاملی می تواند ابزاری عالی برای بازاریابان باشد. محتوای تعاملی موفقیت آمیز به کاربر اجازه می دهد تا شیرجه رفتن ، تعامل ، تفریح ​​و تفسیر را پیدا کند بدون اینکه احساس کند به فروش می رسد.

با این حال ، محتوای تعاملی نیاز به سرمایه گذاری در منابع و توسعه دارد. مؤسسه بازاریابی محتوا شرکتهایی را که استفاده نمی کنند از محتوای تعاملی استفاده می کنند و از آنها سؤال می کند که چرا؟ دلایل اصلی کمبود کارکنان / پهنای باند (۵۰٪) و کمبود بودجه (۳۹٪) بود. هر دو عامل هنگام برنامه ریزی این نوع محتوا مواردی هستند که باید در خاطر داشته باشید ، برای دیدن لیست لیستی از ابزارهای توصیه شده ، اینجا و اینجا را ببینید.

برنامه ریزی

اگر به دنبال راه های بیشتری برای جذب خریداران هستید ، به راهنمای مبتدی ما برای تعیین شخصیت های خریدار مراجعه کنید تا بدانید که چگونه می توانند به شما در افزایش شخصی سازی مطالب کمک کنند. و اگر شما یک بازاریاب شلوغ با محتوا هستید که به دنبال افزایش تولید در مدت زمان محدود هستید ، این چهار هک را برای ایجاد سریع محتوا توصیه می کنیم.

برای پیشرفت حرفه ای در بازاریابی دیجیتال خود با مجوزهای سنگ بنای ما ، امروز بروشور دوره را بارگیری کنید.

دیجیتال