سئو و دیجیتال مارکتینگ

۶ تاکتیک های پیشرفته ناوبری فروش لینکدین

منظر دیجیتالی کنونی ، دسترسی به طیف گسترده ای از منابع جستجوی فروش را در اختیار متخصصان قرار داده است. یکی از ابزارهای اصلی مورد استفاده تیم ها و اشخاص فروش برای پرورش روابط مشتری و ایجاد ارتباطات معنی دار با آینده نویسی ، LinkedIn فروش ناوبر است.

دیجیتال

اگر آماده هستید با استفاده از این ابزار ابتکاری ، به روشهای جستجوی فروش عمیق بپردازید ، شش تاکتیک پیشرفته فروش لینکدین Navigator را مطالعه کنید.

ناوبر فروش لینکدین چیست؟

به طور خلاصه ، لینکدین Sales Navigator به سازمانهای فروش و متخصصان کمک می کند تا روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند. به عنوان ابزاری پیشرو در جهت افزایش عملکرد فروش و تقویت روشهای جستجوی فروش ، لینکدین Navigator Sales به کاربران امکان می دهد تا چشم اندازهای بالقوه ای را جستجو کنند و نتایج را فیلتر کنند.

با داشتن شبکه ای متشکل از ۵۰۰ میلیون کاربر ، لینکدین Sales Navigator به متخصصان فروش این امکان را می دهد تا از فروش اجتماعی برای رشد ارتباطات با مشتریان و چشم اندازها استفاده کنند.

علاوه بر این ، این ابزار همچنین به شما امکان می دهد تا بینش های ارزشمندی را کشف کنید که به شما کمک می کند درک بهتری از چشم اندازها داشته باشید و به محض حرکت در قیف فروش آنلاین شما حرکت می کند. به دلیل توانایی در ارائه اطلاعات عملی ، متخصصان فروش می توانند از لینکدین Sales Navigator برای تهیه محتوای بهینه شده در زمان ایده آل در فرایند قیف استفاده کنند.

این ابزار پیامدهای خوبی برای مشتریان B2C نیز دارد ، زیرا مارک های شخصی و حرفه ای را از هم جدا می کند. طبق اطلاعات لینکدین ، رهبران فروش اجتماعی که از لینکدین Sales Navigator استفاده می کنند ، نتایج دیگری را تجربه می کنند:

     

  • ۵۱٪ احتمال دارد سهمیه کسب کند
  •  

  • ایجاد ۴۵٪ فرصت بیشتر
  •  

  • ۸۰٪ بارورتر است

این اعداد نشان می دهد که چقدر می تواند Navigator فروش لینکدین برای متخصصان فروش موثر باشد. Inside Sales Box برخی از کارکردهای اصلی لینکدین Navigator Sales و نحوه کمک به متخصصین فروش را در ایجاد روابط با کیفیت بالا با پیشرو و چشم انداز خلاصه می کند. برخی از یافته های آنها درباره آنچه که این ابزار می تواند برای تجارت شما انجام دهد شامل موارد زیر است:

     

  • به شما کمک می کند تا در زمان مناسب در قیف فروش آنلاین خود روی چشم اندازهای مناسب تمرکز کنید
  •  

  • دسترسی به به روز رسانی اطلاعات در زمان واقعی در مورد مشتریان و چشم اندازها
  •  

  • توانایی ردیابی و اندازه گیری تلاش های فروش اجتماعی با استفاده از فهرست فروش اجتماعی
  •  

  • چشم اندازهای جدید با پتانسیل بالا را جستجو و پیدا کنید
  •  

  • به بینش های دستگاه تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید

برای دسترسی به کلیه قابلیت های جامع لینکدین Navigator ، باید حساب کاربری پرداخت شده خود را ثبت کنید. با این حال ، کاربران جدید می توانند یک آزمایش ۳۰ روزه رایگان ثبت نام کنند ، و از آنجا می توانید تصمیم بگیرید که آیا این ابزار در تلاش های فروش شما مفید است یا خیر.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که اگرچه لینکدین Navigator یک ابزار فروش آینده است که می تواند به شما در تقویت استراتژی فروش اجتماعی شما کمک کند ، اما به عنوان تنها ابزاری که برای تهیه یک استراتژی فروش خوب اجتماعی استفاده می شود ، مؤثر نخواهد بود. بهترین روشهای جستجوی فروش در کلاس با استفاده از چندین تاچ و لمسی و ابزارهایی برای تولید سرب و تبدیل چشم انداز به فروش تکمیل شده است.

اگر آماده هستید با استفاده از این ابزار ابتکاری ، به روشهای جستجوی فروش عمیق بپردازید ، شش تاکتیک پیشرفته فروش لینکدین Navigator را بخوانید:

۱ ٫ با مشتریان سابق ارتباط برقرار کرده و معاملات جدید را کشف کنید

لینکدین Navigator Sales بستر مناسبی برای متخصصان فروش است که به دنبال ایجاد طیف گسترده ای از اتصالات با ارزش بالا هستند. با یکی از فیلترهای جستجوی ارائه شده توسط ابزار فروش – “گذشته نیست” ، می توانید در گذشته از نتایج فعلی فیلتر کنید تا بتوانید با کارمندان سابق در حساب هایی که قبلاً به مشتری های پرداخت کننده تبدیل شده اند ، ارتباط برقرار کنید.

وقتی از این فیلتر استفاده می کنید ، می توانید با شانس بیشتری برای دستیابی به فروش جدید ، از کارمندان دیگری که احتمالاً از یک سازمان به سازمان دیگر منتقل شده اند ، دسترسی پیدا کنید ، زیرا این افراد قبلاً با کارآیی راه حل شما آشنا هستند.

راه حل

۲ ٫ از ویژگیهای جستجو به نفع خود استفاده کنید

ویژگی های جستجوی توسعه یافته برای فروش هدایتگر لینکدین برای تراز کردن تاکتیک های جستجوی شما ایده آل هستند. فیلترهای دیگر موجود به شما امکان می دهد افرادی را که با مشخصات مشتری ایده آل شما (ICP) همسو هستند ، نشان دهید. هنگامی که ترکیب کاملی از فیلترها را پیدا کردید که به شما امکان می دهد نتایج جستجوی خود و روش های جستجوی فروش خود را بهینه کنید ، صرفه جویی و به اشتراک گذاری این ترکیب آسان است.

با صرفاً کپی کردن URL صفحه نتایج ایجاد شده از ترکیب فیلتر ایده آل ، خود و سایر اعضای تیم می توانند نتایج ساده و دوباره را دوباره و دوباره بازآفرینی کنند. این تکنیک همچنین به شما امکان می دهد تا نتایج جستجوی خود را با همکاران فروش به اشتراک بگذاریدسریع و به راحتی

علاوه بر این ، می توانید اتصالات هدفمند را با استفاده از فیلترها به نفع خود ضبط کنید. پیامدهای گسترده ای در مورد امکان فیلتر کردن تجربیات قبلی ، آلما مادر ، و زادگاه های هر دورنمای با پتانسیل بالا در حال حاضر در قیف فروش خود در نظر بگیرید.

۳ Not نوتیفیکیشن ها را برای زمان بهینه فروش فروش روشن کنید

لینکدین Navigator Sales می تواند پیکربندی شده باشد تا اعلان های فوری را به شما ارائه دهد. به عنوان مثال ، هنگامی که یک عضو تیم دیگر با یک چشم انداز پتانسیل بالا ارتباط برقرار می کند ، می توانید مطلع شوید ، به این معنی که می توانید وارد شوید ، به روشی معنی دار مشغول شوید و آنها را از طریق قیف فروش آنلاین بهینه خود هدایت کنید.

برای تنظیم این ویژگی از اعلان های فروش لینکدین Navigator ، می توانید در جستجوی چشم اندازها و حسابهای برتر ، از فیلتر به نام “TeamLink” استفاده کنید. پس از صرفه جویی در این جستجو ، به شما اطلاع داده می شود که زمان آن فرا رسیده است که شخصی در سازمان شما با بازیکن اصلی آن شرکت ارتباط برقرار کند.

۴ Nav ناوبر فروش لینکدین خود را برای نتایج بهینه سازمان یافته نگه دارید

لینکدین Navigator Sales اخیراً یک ویژگی را اضافه کرده است که به متخصصان فروش اجازه می دهد تا ضمن استفاده از ابزار ، در سازماندهی بمانند. دیگر نیازی نیست که برای یافتن اهداف کلیدی ، از طریق چشم اندازهای غیرفعال فیلتر شوید. یادداشت ها و برچسب ها به کاربران امکان سازماندهی هرگونه تولید منجر به فرآیندهای ساده را می دهند و در وقت خود را برای بهینه سازی سایر قسمت های روش های جستجوی فروش صرفه جویی می کنید.

۵ ٫ افزایش ارتباط با محتوا و تعامل شخصی شده

مسئله اصلی که متخصصان فروش با آن روبرو هستند ، ارسال محتوای شخصی یا واقعی به این چشم اندازها نیست. طبق Accenture ، ۸۱ درصد از مصرف کنندگان می خواهند مارک ها زمان مناسب برای نزدیک شدن به آنها و درک نیازهایشان را درک کنند. هنگامی که با درک گذشته آنها ، رابطه شخصی تری با این چشم انداز ها برقرار می کنید ، احتمالاً یک ارتباط معتبر را برانگیخته اید.

علاوه بر این ، Monetate دریافت که ۶۸٪ از بازاریابان ایجاد یک “زمان واقعی” از مشتریان خود را به چالش می کشند. برای ارائه راه حلی برای این مسئله در صنعت ، لینکدین Navigator فروش فیلتری را فراهم می کند که به شما امکان می دهد تا در ۳۰ روز گذشته به چشم اندازهای بالقوه بالایی که محتوا ارسال کرده اند ، دسترسی پیدا کنید.

این فیلتر – “ارسال شده در LinkedIn در ۳۰ روز گذشته” – بستری را فراهم می کند که بازاریابان و متخصصان فروش بتوانند مشخصات مشتری فعلی را تولید کنند و با محتوای ارسال شده خود بر اساس شخصی تر درگیر شوند.

۶ a فرآیندی را برای استفاده بهتر از ناوبر فروش لینکدین به طور مؤثر تعریف کنید

اگر در استفاده از ناوبر فروش لینکدین از تمام توان خود استفاده نکنید ، هیچ نکته ای در بهینه سازی روش های جستجوی فروش شما وجود ندارد. به همان روشی که متخصصین فروش در استراتژی های فروش اجتماعی خود مراحل خاصی را طی می کنند ، با استفاده از لینکدین Navigator Sales به طور مؤثر نیاز به یک فرایند بهینه برای قیف چشم اندازهای برتر از طریق قیف فروش آنلاین دارد. با این کار ، می توانید از این ابزار برای افزایش نرخ تبدیل خود استفاده کنید و فروش بیشتری را نیز ببندید.

به عنوان مثال ، تولید چندین لایه در یک سازمان هدفمند ، بخش اصلی استراتژی فروش اجتماعی با تبدیل بالا است. ایجاد کادرهای مختلف و عملکرد در این بخش های لمسی متعدد با استفاده از لینکدین Navigator فروش به شما امکان می دهد تا در یک سازمان واحد به تصمیم گیرندگان مختلف برسید ، آگاهی برند خود را افزایش داده و روابط معناداری را ایجاد کنید.

فروش اجتماعی در لینکدین Sales Navigator جنبه ای مهم برای یک استراتژی فروش اجتماعی کاملاً گرد است. با حرکت به یک نیروی کار غنی از فن آوری ، متخصصان فروش با فرصت های بیشتری برای تولید سرب با کیفیت بالا و حفظ ارتباط با چشم انداز ها ، از آنجا که از طریق فرآیند فروش قیف می گیرند ، روبرو می شوند. علاوه بر این ، این تغییر مبتنی بر فناوری بدان معنی است که این رقابت همچنین حضور آنلاین بیشتری در سیستم عامل هایی مانند لینکدین خواهد داشت. با افزایش دسترسی به بینش ها و بینش های رقابتی ، می توانید کشف کنید که چه فاقد آنها هستند و راه حل های شما از عملکرد آنها بهتر است.

با استفاده از فیلترهای موجود برای یافتن تصمیم گیرندگان در سازمانهای هدف ، می توانید با هر یک از پرسپکتیوها به صورت شخصی و با به اشتراک گذاری محتوای شخصی شده ارتباط برقرار کنید و به یک رابطه آنلاین فعال بپردازید.

نتیجه گیری

متخصصان فروش درجه یک از قبل با استفاده از ویژگی های با کیفیت بالا در Navidator فروش لینکدین ، روش های جستجوی فروش خود را تراز کرده و نتایج بهینه را ایجاد می کنند. استفاده از ناوبر فروش لینکدین به طور مؤثر نیازی به تعهد زمان زیادی ندارد ، یا از آن به عنوان تنها ابزار جستجوی فروش شما استفاده می کند.

برای کسب بهترین نتیجه ، از نکات جستجوی فروش فوق در لینکدین Sales Navigato استفاده کنیدr برای دستیابی به سهمیه خود و دستیابی به اطلاعات زمان واقعی در مورد چشم اندازهای بالقوه بالقوه خود در مورد فرآیندهای تحقیقاتی و تعامل پیشرفته.

به یاد داشته باشید که به طور مرتب با چشم اندازها درگیر شوید ، حضور فعال خود را در لینکدین حفظ کنید و روابط حرفه ای معنی داری را در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. از این بهترین تاکتیک های جستجوی فروش در کلاس استفاده کنید تا دریابید که چگونه لینکدین Navigator Sales می تواند شما و تیم شما را به یک نیروی فروش تبدیل کند تا در نظر گرفته شود و روش های جستجوی فروش خود را به سطح بعدی برساند.

<