سئو و دیجیتال مارکتینگ

استفاده از داده ها برای اولویت بندی فعالیت های سئو

شما هرگز نمی توانید انتظار داشته باشید که چه کسی ممکن است در گوگل تایپ کند تا شما را پیدا کند! به جای انتخاب تعداد دلخواه از کلمات کلیدی اولیه ، یک سئو مدرن تعداد نامحدودی از اصطلاحات جستجو را عامل می سازد و براساس فرصت در اولویت قرار می دهد. آخرین مکان باقیمانده از داده های کلید واژه کنسول جستجوی گوگل است که به شما امکان می دهد اصطلاحات جستجو ، برداشت ها ، CTR و موقعیت متوسط ​​را برای صفحات خود صادر کنید.

داده های CTR برای dejanseo.com.au

این داده ها در فرم خام خود چندان مفید نیستند ، اما می توان به گونه ای با آنها رفتار کرد تا بینش های واقعاً عملی را ارائه دهد.

اولویت بندی کار

یکی از چالش برانگیزترین چیز در مورد سئو بودن این است که انتظار می رود نتیجه ای را بدست آورید که اغلب با افزایش رتبه برای تعدادی از اصطلاحات جستجو مشخص می شود. این کار سخت است زیرا یک سئو نمی تواند نتایج جستجو را کنترل کند – یک موتور جستجو می کند. اما ما می توانیم یک کار را انجام دهیم – مبارزات خود را به گونهای تنظیم کنیم که آنها بر اهداف واقع بینانه متمرکز شوند.

کار با داده ها

اگر نمایش داده های صادرات و کنسول جستجو کنسول را مشاهده کنیم تا فقط موقعیت متوسط ​​۱ (دامنه ۱ تا ۱٫۴ را انتخاب کنید) ، شروع می کنیم به یک دامنه CTR مشترک برای موقعیت یک توجه می کنیم. این ممکن است از ۵۰٪ تا ۹۰٪ باشد.

کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که میانگین CTR را برای هر محدوده موقعیت در سایت خود بدست آوریم. دانستن این مقادیر به ما امکان مدل سازی داده ها و ایجاد سناریو را می دهد.

مثلا:

     

  • اگر تمام کلمات کلیدی من با یک موقعیت در گوگل بالا بروند چه اتفاقی می افتد؟
  •  

  • اگر کلید واژه XYZ به موقعیت یک در گوگل منتقل شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

این نوع مدل سازی در طول طراحی مبارزات ، به ویژه در حین اولویت بندی کار و تصمیم گیری در مورد تمرکز اول ، مفید است!

علاقه مندید

برند را حذف کنید

هنگام تعیین میانگین CTR برای یک موقعیت متوسط ​​برای فیلتر سایت شما oنمایش داده شد با نام تجاری ut. آنها غالباً دارای مقادیر قابل توجهی بالاتر از سایر سؤالات هستند.

موارد کم کلیک را حذف کنید

به منظور بهبود صحت پیش بینی خود ، همچنین عاقلانه حذف هرگونه کلیک کم (به عنوان مثال ۱ کلیک ، ۱۰۰٪ CTR) زیرا آنها از نظر آماری معتبر نیستند و می توانند مقادیر CTR معنی دار CTR را به همان اندازه گنجانده و اصطلاحات مارک دار را تحریف کنند. .

ویژگی های SERP با شدت بالا

یکی دیگر از ویژگی هایی که تمایل به انتخاب کاربر در نتایج جستجو دارد ، وجود ویژگی های SERP با “گرانش زیاد” مانند رتبه های ستاره ، جعبه پاسخ ، نمودار دانش ، تصاویر ، فیلم ها و نتایج محلی است. نتایج ساده اگر در نزدیکی نتایج رقیب جالب توجه قرار بگیرند ، CTR را به میزان قابل توجهی پایین می آورند. در بعضی مواقع کم بودن CTR می تواند به دلیل قطعه ساده دیگری باشد اما متعلق به یک مارک بزرگتر و شناخته شده تر است. در چنین شرایطی ، کارهای زیادی نمی توان انجام داد. این هنوز هم خوب است که بدانید چون تمایل به حمله به یک اصطلاح دشوار و هدر دادن وقت و هزینه های گرانبها و تاکتیکهای خارج از سایت را ندارید که احتمالاً به نتیجه نمی رسند.

CTR مبتنی بر فرصتهای بهینه سازی Snippet

مقایسه مقادیر CTR ویژه عبارت با مقادیر میانگین CTR سایت می تواند بینش ارزشمندی را در مورد فرصتهای بهینه سازی قطعه ارائه دهد. به عنوان مثال ، اگر CTR یک کلمه کلیدی در یک موقعیت رتبه بندی خاص انجام شود (به عنوان مثال ۱۰٪ در موقعیت ۱ با میانگین ۳۰٪ انتظار می رود) این می تواند فرصتی برای پیاده سازی طرحواره و ایجاد رفتار غنی قطعه یا ایجاد ساده عنوان و توضیحات متا به ترتیب باشد. برای افزایش کلیک برای آن صفحه. به طور مشابه ، می توانید یکی از نتایج خود را کشف کنید که از بقیه بهتر عمل می کند و در مورد آنچه در مورد آن قطعه است که تعداد کلیک های بیشتری را نسبت به آنچه که انتظار می رود ، کسب کرده است ، می آموزید.

محاسبه پتانسیل کلمه کلیدی

دانستن CTR شما بدان معنی است که می توانید ترافیک را در هر موقعیت نتایج گوگل ، نه با برخی از استانداردهای صنعت مبهم ، بلکه خاص برای دامنه خود پیش بینی کنید.

کار با تعداد دقیق کلیکهایی که یک عبارت خاص در یک موقعیت خاص به خود جلب می کند به اندازه استفاده از CTR متوسط ​​در موقعیت های مختلف ساده نیست. برای جلوگیری از پیش بینی های بیش از حد خوش بینانه یا بدبینانه ، باید انحراف هنجار ذکر شده در ابتدا را در نظر گرفت.

به عنوان مثال اگر کلمه کلیدی در موقعیت شماره ۱۰ به جای ۳ کلیک مورد انتظار فقط ۱ کلیک دریافت کند ، پیش بینی ما برای مکان برتر دیگر نمی تواند ۳۳ باشد:

کاهش انتظارات توسط ⅓ کاری منطقی خواهد بود که در چنین سناریویی انجام شود. به همین ترتیب ، اگر صفحه ای داشته باشیم که CTR از مقدار مورد انتظار بالاتر از آن باشد ، می توانیم یک محاسبه خوش بینانه تر برای آن اعمال کنیم:

این تمرین کل وقتی انجام می شود که بر روی یک مجموعه داده بزرگ انجام شود معنی دار است و می تواند ساعت ها در کار و تصمیم گیری صرفه جویی کند. حالا بیایید درباره پول صحبت کنیم

تأثیر مالی

تأثیر مالی

دانستن چند کلیک اضافی برای هر کلمه کلیدی بسیار عالی است ، اما در اکثر موارد ، مدیریت فقط به خط پایین اهمیت می دهد. بنابراین مرحله منطقی بعدی کار کردن برای افزایش ترافیک و اعمال نرخ تبدیل و مقدار هدف خود برای آن است:

“ده تبدیل اضافی ۱۵۰۰ دلار درآمد ماهانه اضافی به ارمغان می آورد” به نظر می رسد بسیار بهتر از “ما ۲۰۰ کلیک اضافی خواهیم کرد” ماه آینده

دلار

مسابقه

با استفاده از روش فوق ، شما می توانید لیستی از پرسودترین جستجوی کلمات را تهیه کنید و کار انگیزشی که انجام می شود حمله به بالا به پایین به ترتیب اولویت است. اجرای کلمات کلیدی در عناوین صفحه ، زمینه های محتوا ، پیوندهای داخلی و کسب لینک برای آن محتوا. این ممکن است یک اتلاف کامل وقت باشد ، مگر اینکه در ابتدا مشکل را در نظر بگیرید. اگر نتیجه “شماره ۲” برای “کتابهای آنلاین” دارید و شماره ۱ آمازون است ، آیا واقعاً می توانید آنها را بدست آورید تا موقعیت # ۱ را بدست آورید تا درآمد اضافی کسب کنید؟ احتمالا نه.

من از API Majestic برای ترسیم FlowMetrics به صفحه گسترده من استفاده می کنم تا علاوه بر فرصت ، چالش را بفهمم. FlowMetrics در واقع نوعی صفحهRRank است ، یک متریک است که منعکس کننده استنادها / پیوندهای ورودی و اندازه گیری قدرت و قدرت صفحه است (بیایید بگوییم که از ۰ تا ۱۰۰ متغیر است). اگر ۳۰ ساله هستید و رقیب شما ۴۰ ساله است ، ممکن است در آنجا یک شانس وجود داشته باشد. اینها مقادیر تقریبی محاسبه شده هستند. اما اگر ۲۰ سال سن دارید و رقابت بالاتر از آن است ، بگویید … بنابراین ، شاید شما باید هدف دیگری را انتخاب کنید!

یک تمرین خوب این است که پتانسیل کلیک یا درآمد را با دشواری متعادل کنید و یک امتیاز واحد داشته باشید ، آن را به عنوان عبارت بالقوه یا چیزی شبیه به آن بنامید و صفحه گسترده خود را با بالاترین ارزش مرتب کنید و اولویت بندی مطالب و کارهای بهینه سازی فنی خود را بر اساس آن انجام دهید.

عبارات به صفحات

من تقسیم می کنمd = “”>

در مرحله اولویت بندی مرحله بعدی بسیار مهم است. کلمات کلیدی خود را به صفحات مربوطه در سایت خود نقشه بردارید و پتانسیل هر کلمه کلیدی را که منجر به URL مشخصی به صفحه احتمالی صفحه آن URL می شود ، اضافه کنید.

البته داده ها فقط می توانند تاکنون شما را از بین ببرند. یکی را که شما در فهرست اولویت های خود قرار می دهید ، حضور در آن صفحات را برای هر کلمه کلیدی مهم به صورت دستی رعایت کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه تعجب یا موقعیتی که در مدل داده شما پیش بینی نشده باشد وجود ندارد.

اتوماسیون فرآیند

همه این کارها را می توان در Excel انجام داد ، اما این ابزار کوچک رایگان نیز وجود دارد که بخش اعظم این فرآیند را همزمان با تزریق کلمات کلیدی غیر رتبه بندی شده به گزارش های شما از گوگل Keyword Planner ، خودکار می کند.

افکار نهایی

خوب نیست که دیگر “به اندازه کافی خوب” باشیم. برای به دست آوردن لینک های خود و رتبه بندی خوب ، یک صفحه باید از هر لحاظ واقعاً برجسته باشد – محتوا ، فرم و عملکرد شامل آن. ایجاد این تجربه غنی و با کیفیت بالا به زمان و مطمئناً پول زیادی نیاز دارد.

چارچوب فوق آخرین مرحله شما در اولویت بندی کار سئو شما خواهد بود و به شما امکان می دهد تا روی صفحاتی که واقعاً مهم هستند تمرکز کنید.

درباره دن پتروویچ

دن پتروویچ ، مدیر عامل شرکت DEJAN ، نام مشهور استرالیا در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو است. دن یک نویسنده وب ، مبتکر و سخنران رویداد صنعت جستجوگر بسیار مورد توجه است. علاوه بر رهبری صنعت ، دن همچنین به عنوان مدرس کمکی و رئیس هیئت مشورتی صنعت برای دانشکده بازاریابی در دانشگاه گریفیت زندگی فعال دانشگاهی را نیز حفظ می کند. با دان در توییتر ، گوگل+ یا لینکدین ارتباط برقرار کنید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

جستجوی بروشور دوره بازاریابی جستجو
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSaN MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL