سئو و دیجیتال مارکتینگ

مؤثرترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال کدام هستند؟

بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، و گاهی اوقات می تواند بسیار زیاد باشد که می خواهید تصمیم بگیرید کدام یک را در اولویت قرار دهید. بازاریابانی که به دنبال استراتژی نهایی بازاریابی دیجیتال هستند ، باید قبل از انتخاب استراتژی بازاریابی دیجیتالی ، که برای نیازهای آنها مؤثر باشد ، درک کاملی از شغل ، محصول و جمعیتی خود داشته باشند.

دیجیتال

در تحقیقات جدید ، ما با ۲۰۰+ رهبران بازاریابی جهانی مصاحبه کردیم تا دریابیم که آنها چه فکر می کنند آینده برای بازاریابی دیجیتال برگزار می شود ، و جالب اینکه به اندازه کافی جالب ، استراتژی و برنامه ریزی دیجیتال یکی از چهار مهارت برتر آنها را “بسیار مهم” رتبه بندی کرده است.

برنامه ریزی

هنگامی که صحبت از کمپین های دیجیتال مارکتینگ شما می شود ، شما نمی خواهید با انتخاب اشتباه ، وقت خود را تلف کنید ، و لازم است همچنان در صدر فعالیت های تولید سرب خود باشید.

در اینجا راهنمای کاملی برای راهنمایی وجود دارد که می تواند به شما در جذب مشتری ، افزایش آگاهی از برند و تولید آگهی در سال ۲۰۱۹ و بعد از آن کمک کند.

مؤثرترین استراتژی ها

طبق گفته Smart Insights ، موثرترین استراتژی در سال ۲۰۱۸ بازاریابی رسانه های اجتماعی و به دنبال آن بازاریابی محتوا و کمترین آن مدیریت داده ها بوده است که سئو در جایی در وسط آن قرار دارد.

بازاریابی محتوا

اگرچه این به هیچ وجه قطع و خشک نمی شود (بسته به تعدادی از متغیرها برخی از استراتژی ها بهتر از سایرین عمل می کنند) ، اما به احتمال زیاد روش های احتمالی تولید سرب را نشان می دهد.

ایمیل و ویدیو هرکدام به طور مداوم به عنوان راههای مؤثر برای بازاریابی تقریباً هر محصول از طریق هر صنعت مشخص هستند ، اگرچه در نمودار ذکر شده با Smart Insights ، به اندازه بازاریابی محتوا یا رسانه های اجتماعی قدرتمند نیست.

آنچه بیش از نوع بازاریابی که انجام می دهید مهم است این است که آیا رویکرد همه جانبه شما با نام تجاری و پیام شما مطابقت دارد یا خیر. برای این منظور موارد زیر برخی از ملاحظات برای ایجاد یک کمپین کارآمد در زمینه تجارت شما است.

بیدار بمانید

این مورد در مورد بازاریابی دیجیتال است: این یک روند آزمایشی و خطا است. بنابراین ، در حالی که شما کاملاً می خواهید یک نقشه بسازید ، باید با انعطاف پذیری خود را نیز با:

     

  • تغییر الگوهای سئو
  •  

  • روندهای آینده
  •  

  • تقویم و جدول زمانی محتوای شما
  •  

  • فقط یک یا دو کانال اجتماعی (آنهایی که بهترین عملکرد را دارند)
  •  

  • کدام KPI را باید روی آن تمرکز کنید
  •  

  • چه موقع می توانید گزارش های پیشرفت را دریافت کنید ، در کجا می توانید بحث و تنظیم مجدد کنید

یک استراتژی موفقیت آمیز همیشه به مقابله نیاز دارد و به همین ترتیب نیاز به نظارت و تنظیم دقیق و مداوم دارد. اگر به تنهایی یا در یک شرکت کوچک مشغول به کار هستید ، نترسید از مشاوران خارجی استخدام کنید تا به شما کمک کند تا معیارهای خود را حفر کنید و اهداف خود را دوباره تعریف کنید ، اگر به نظر نمی رسد همانطور که برنامه ریزی شده عمل می کند.

عمیقاً مشتری خود را بشناسید

هیچ یک از استراتژی های بازاریابی دیجیتالی مؤثر نخواهد بود اگر شما در ابتدا درک دقیقی از اینکه چه کسی کالای شما را خریداری می کند و چرا آنها را خریداری نمی کنید ، موثر باشد. کجا و چگونه آنها آن را خریداری می کنند یا ممکن است مرتبط نباشند. عمیق را کشف کرده و جمعیتهای مختلف را کشف کنید تا نه تنها آنچه را که می خواهند بخرید ، بلکه درک کنید که از نظر فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی به چه چیزی نگران هستند.

نمونه ای از آگاهی مشتری موفقیت Airbnb با #weaccept است ، در ابتدا یک تبلیغ Super Bowl که پس از ممنوعیت سفر پرزیدنت ترامپ منتشر شد. ۵ میلیون بازدید در یک ماه در YouTube داشت ، به علاوه هشتگ با استقبال خوبی از افراد مشهور جلب شد. این بدان معنا نیست که شما باید خطرات سیاسی بودن را به خود اختصاص دهید ، اما حساس بودن از نظر فرهنگی ، به ویژه هنگامی که از برند هستید ، هرگز چیز بدی نیست.

ترامپ

کمپین Mercedes #MBPhotoPa s فقط یکی از نمونه های بسیاری از مبارزات انتخاباتی است که از ترکیبی از فناوری ، اصالت و یک پیام ساده با همکاری تأثیرگذار برای جلب توجه حیوانات و دوستداران ماجراجویی استفاده کرده است. این فیلم بخشی از کمپین بود. این دوربین یک نمای ۳۶۰ درجه VR از یک ستاره سگ اینستاگرام ، لوکی ، و صاحبش کلی لوند را در حال رانندگی در کوههای برفی در مرسدس ارائه می دهد. این مبارزات شامل افراد واقعی مختلفی است که ماجراهای واقعی دارند و همین امر باعث ویروسی شدن آن شده است.

نمایه ای محکم از مخاطبان خود ایجاد کنید و تاکتیک های خود را با این شرح دهید:

     

  • تعیین کانالهایی که متناسب با مشخصات جمعیتی اصلی هستند
  •  

  • صحبت از زبان آنها ، با توجه به اینکه “زبان” فقط کلمات نیستند
  •  

  • درک نقاط درد آنها و نحوه روشن کردن احساسات
  •  

  • ایجاد personas های مفید برای هر یک از اطلاعات جمعیتی برای کمک به شما در تجسم زندگی آنها و پیش بینی الگوهای خرید
  •  

  • آگاه بودن از نظر فرهنگی
  •  

  • با توجه به مشارکت های منحصر به فرد مانند تأثیر گذارها
  •  

  • بیشتر به جای محصول خود به تجربیات و نتایج عمل گرا توجه کنید.
  •  

  • استفاده از ابزارهای اتوماسیون به خوبی توسعه یافته fیا تقسیم بندی و هدفگذاری بسیار دقیق